Hozzászólások |
|
oo4GVD , [url=http://xvnafyukgbyi.com/]xvnafyukgbyi[/url], [link=http://vhbxqmjrvdso.com/]vhbxqmjrvdso[/link], http://weogtmopjsar.com/
|
|
|
|
3Pn6et <a href="http://sefzcxrfhhhd.com/">sefzcxrfhhhd</a>
|
|
|
|
LOasVh , [url=http://gytsgkdtkodk.com/]gytsgkdtkodk[/url], [link=http://ymzycnjffhct.com/]ymzycnjffhct[/link], http://ivnuceufffew.com/
|
|
|
|
eVuzIX <a href="http://ffdsegzudfjd.com/">ffdsegzudfjd</a>
|
|
|
|
I feel so much hpaiper now I understand all this. Thanks!
|
|
|
[2007-10-02 00:47] Református
Egyetértek gad, és
Ukyo, ráadásul a
közel kelet mindig
arab föld volt...a
zsidók a legnagyobb
terroristák...talmudjukban
a zsidó
felsőbbrendűséget
hirdetik...
|
|
|
|
kedves dez ha nem lennének a zsidók akkor nem lenne közelkeleti terrorizmus és ebbe beleértve az usát is
|
|
|
|
Szevasz, pont az USA és Izrael hergeli folyton az arabokat. Mint most is a libanoni háborúval: válogatás nélül a zsidók szarrá lőnek mindenkit, az amcsik meg fékentartják a nemzetközi közösséget.
A terrorizmus elleni háború jó alkalom, hogy Bush leszámoljon a nem amerika-barát kormányokkal a közel-keleten, és lehetőség, hogy gyarapíthassa az amerikai gazdaságot.
|
|
|
|
Belegondoltatok már ,hogy az USA & Izrael nélkül ki fékezné meg az iszlám erőszakos terjedését amit terrorrar terjesztenek!
|
|
|
|
bush egy majom egy fasszopo geci
|
|
|
|
szerintem mindkettőnél nagyobb veszélyt jelentenek a zsidók
|
|
|
|
Bush miatt sokkal több ember halt meg, terroristák ellen terror...?!
|
|
|
|
Külön külön is, de együtt méginkább (pontosabban egymás ellen)
|
|
|
|
Mint ketten pont ugyanolyan veszélyesek. Bin Laden feltűnési viszketekségben szenved, Bush - nak megmás országok ásványkincsei kellenek. Szerintetek miért támadta meg Irakot? Egyre megy!!!!
|
|
|
|
Tisztelt Steer! Az iszlám vallással és a népnyúzó rezsimmel kapcsolatban valóban igazad van és ezzel egyet is lehet érteni! Az is szép, hogy végre demokratikus választások vannak Irakban és igen, tényleg jó lenne, ha valaki Kínában, Vietnámban vagy Kubában rendet tenne! De: szerintem egyáltalán nem elkendőzendő az OK, hogy miért teszi ezt! Itt lép be az "olajháború" fogalma! Arról meg már ne is beszéljünk, hogy terjedőben van egy vitatott álláspont (pl. Fahrenheit 9/11 c. film), miszerint szept. 11.-e csupán egy előre lecsekkolt koreográfia része volt, melynek hátterében Bush (és nem Amerika, ez fontos!!!) és Oszama Bin Laden együtt mozgatták és mozgatják ma is a szálakat! . Másrészről: jó dolog, ha azt kívánjuk, bárcsak pusztulnának ki a diktátorok a földről egymás után, és kapnának így a nyomorgó népek egy esélyt egy jobb életre, de melyik ország lenne az, aki önszántából segítene, pénz és katonát ölne bele a dologba (szó szerint), azért, hogy egy számára idegen ország polgárainak jobb legyen? Milyen érzés lenne, ha egy barátunk vagy rokonunk halna meg ott, valahol távol, a világ másik végén? Krisztusi áldozat lenne ez másokért! Akármennyire becsülendő egy ilyen tett, pontosan az ára miatt kell végiggondolni, miért tenne ilyet valaki! Jól megnézve: az elnöki székből könnyű az embereket vágóhídra küldeni! Gondolj bele: milyen jól jártunk annak idején mi is, amikor a Habsburgok kiűzték hazánk területéről a törököket és "felszabadítottak". Ezzel arra céloztam, hogy nem feltétlenül az Atyaúristen minden esetben az, aki segítő jobbot nyújt, mert lehet, hogy aztán mégis hátba szúr! Csak azért segített, hogy később kihasználja a helyzetet! Azzal nem leszünk előrébb, ha az egyik diktátort cseréli a másik! Persze nem kívánok általánosítani.
|
|
|
|
ezt nem mondanám... illetve úgy mondanám, hogy enyhén szólva más módszerekkel is el lehet érni dolgokat, mint >>terrorizmus a terrorizmus ellen.<<
|
|
|
|
kedves taci! Az Usa nélkül ma egy diktátor uralkaodna feletted! Ha nincs Amerika, nincs vége a II.világháborúnak, nem lenne vége a hidegháborúnak és még mindig elvtárs lennél. Ők is rengeteg rossz döntést hoznak, de ott legalább demokrácia van!
|
|
|
[2005-08-25 15:14] umbridge
pontosan!
|
|
|
|
Bush és Amerika a világ legnagyobb rákfenéje! Undorító parazita módjára rátelednek minden országra, rá erőltetik a kultúrájukat mindenkire! Mit tesz a pénz meg a hatalom!!
|
|
|
[2005-08-11 17:15] umbridge
a terroristák 2000 civilt öltek meg szeptember 11-én az USA 80000-et a terrorizmus elleni háborúban és még tömegpusztító fegyvereket sem találtak
|
|
|
|
Amikor a terroristák megtámadják a szabad világ bármely képviselőjét (lásd még emberi jogok, piacgazdaság, demokrácia), akkor azzal minket is támadnak, ha tetszik, ha nem. Mi ezen az oldalon állunk, ők egy másikon. Ez van, nincs más út. Ők az (egyébként tiszteletreméltó) iszlám vallás félreértelmezésével öncélúan pusztítanak, mert valamiért nem tetszik nekik, hogy máshol szabadság is van - konstruktív javaslatuk viszont nincs. Nézze már meg valaki, hogy bántak a tálibok a nőkkel, vagy az iraki rezsim a kurdokkal, jó? Morális kötelesség az ilyenek ellen fellépni, főleg, ha hadüzenet nélküli háborút indítottak - igen - ellenünk.
|
|
|
|
És MAGUKKAL az irakiakkal, afgánokkal ki foglalkozik? Az ún. békeaktivisták szerint a béke miért egyenlő azzal, hogy egy népnyúzó brutális rezsim hatalmon van valahol? Miért vállalhatóbb morálisan bármilyen utolsó diktátor, ha az USA kerül képbe? Miért nincs soha tüntetés Kína, Vietnam vagy Kuba követsége előtt? Mindenki szajkózza ezt az "olajháború" témát, de vajon olyan nagyon rossz lenne hogy így Szaddam után végre demokratikus választások voltak Irakban? És ha fujjolunk az USA-ra (ami messze nem makulátlan), ugyan ki fogja elzavarni az ilyen diktátorokat? Nem ugyanezt kértük tőlük MI 1956-ban? Most hirtelen baj lett, hogy csinálják is?
|
|
|
[2005-03-03 20:49] báttya
nem vitás szerintem senkinek, hogy az USA kezdte az olajért. az a baj, hogy Laden megtámadhatja az egész világot, Bush meg a többi országot is belevonja a háborúba, amihez annak semmi köze. az lenne a "fair" ha midketten kapnának egy-egy pisztolyt, háttal egymásnak, 20 lépés előre és DURR!
|
|
|
|
Roland: A "csendőr" szerep csak egy látszat és egy jó reklámfogás. Kitűnően alkalmas arra, hogy az USA leplezze vele gátlástalan világpolitikai és gazdasági törekvéseit, pl. az olajért folytatott zsákmányszerzését. Természetesen az USA-beli jobboldal, a Republikánus Párt beavatkozó külpolitikájának eredménye mindez. A Demokrata Párt az, amelyik sokkal közelebbb áll ahhoz, hogy valóban a békéltető szerepét töltse be (Lásd Bill Clinton tevékenyége).
|
|
|
|
A Szovjetunió összeomlása után az Egyesült Államok egyedül maradt a szuperhatalmak sorában. Természetes, hogy átveszi a "csendőr" szerepét. Egyébként kezd neki is elegelenni ebből, s ezerrel győzködi az EU-t, válalljon nagyobb szerepet, de még egyenlőre nem él ezzel a lehetőséggel a Közösség.
|
|
|
|
A Szovjetunió összeomlása után az Egyesült Államok egyedül maratt a szuperhatalmak sorában. Természetes, hogy átveszi a "csendőr" szerepét. Egyébként kezd neki is elegelenni ebből, s ezerrel győzködi az EU-t, válalljon nagyobb szerepet, de még egyenlőre nem él ezzel a lehetőséggel a Közösség.
|
|
|
|
Oszama Bin Laden csak az USÁ-t fenyegeti, és egyszer már okozott katasztrófát. George Bush viszonz AZ EGÉSZ VILÁGRA veszélyes!!! Úgy csinál, mintha ő lenne a világ ura, és karlegyintéssel rendelkezik ezrek, százezrek életéről és haláláról...
|
|
|
|
Bin Laden egy szabadságharcos . A saját népe számára éppen olyan nemzeti hős mint egykor Rákóczy volt nekünk . Csak azóta változtak az eszközök . Mindketten jómódúak , arisztokraták voltak , élhették volna a világukat , de a szivük mást diktált .
|
|
|
[2004-08-14 12:00] Natali
Hunvynak igaza van. Terror miért támadták meg őket valami előzménynek kellett lennie vagy teljesen csak úgy hopp most uticél Amerika nem mindíg van indíték és ok. És ha véletlen valami úton módon belekerülünk minket letipornak átgázolnak és voltunk hopp.
|
|
|
|
Igaza van tomtomnak és Karának, csak nehogy visszajöjjön Viktorka, mert akkor nekünk kampec!
|
|
|