|
Szavazás |
|
Megállítható-e a globalizáció?
|
|
|
Hozzászólások |
|
pJolZx , [url=http://ffvgfdfrtuyw.com/]ffvgfdfrtuyw[/url], [link=http://bqydjubosnff.com/]bqydjubosnff[/link], http://flfvxmljaaaf.com/
|
|
|
|
vbLfRO , [url=http://nkzfqltlvuyp.com/]nkzfqltlvuyp[/url], [link=http://euilawjbzhdz.com/]euilawjbzhdz[/link], http://siubowedzdnp.com/
|
|
|
|
6CA84x <a href="http://ktafcnxjidvh.com/">ktafcnxjidvh</a>
|
|
|
|
1XLSxJ <a href="http://lewqjdmczkgf.com/">lewqjdmczkgf</a>
|
|
|
|
jwYQHn , [url=http://vagidlmyeaqr.com/]vagidlmyeaqr[/url], [link=http://gahwtieroadl.com/]gahwtieroadl[/link], http://hlhglymdxjxq.com/
|
|
|
|
LslDuZ <a href="http://fwoiloeayydz.com/">fwoiloeayydz</a>
|
|
|
|
aBJXRs , [url=http://mcigyhrjfxwa.com/]mcigyhrjfxwa[/url], [link=http://egglnzroojqr.com/]egglnzroojqr[/link], http://upispwkwjziv.com/
|
|
|
|
oDRzpX <a href="http://wdzskyparnda.com/">wdzskyparnda</a>
|
|
|
|
God, I feel like I sohlud be takin notes! Great work
|
|
|
|
I was looking everywhere and this popped up like ntohnig!
|
|
|
|
Előbb-utóbb minden
folyamatnak vége
szakad...
|
|
|
|
Rendkívül nehéz az utjába álni hisza politikusok se
sokat tudnak tenni ellene.A gyurcsány kormány és a
kormánypártok pedig önként és dalolva áldozzák fel az
országot és szolgáltatják ki a magyarokat
aglobalizáció résztvevőinek.Valójában a szoc-lib
csalók a multikat képviselik és nem az ország
érdekeit.
|
|
|
[2006-06-27 10:19] Főiskolás
A globalizációnak - ha nem is a kultúra megismeréséhez - de magához a kultúrához nagyon is van köze. Szerinted melyik az a kultúa, amelyet szinte már az egész világon megpróbálnak követni? Amerikanizáció, coca-cola colonizáció, gyorséttermek, amerikai tucatfilmek, az angol világnyelvvé válása, csak néhány a globalizáció kultúrális hatásairól. És ez még nem minden! A globalizációnak van még néhány pozitív és negatív hatása. Csak néhány a teljesség igénye nélkül: a környezet pusztulása (a környezetvédelmi szabályok kijátszása, be nem tartása), SZEGÉNYSÉG és munkanélküliség növekedése, kommunikációs forradalom, nemzetközi terrorizmus, nemzetállamok szuverenitásámak megszűnése, multinacionális vállalatok uralma, tömegkultúra egységessé válása, genetikai forradalom, stb. Ezek inkább negatív hatások, pozitívhatásai inkább rövid távon érzékelhető 1-1 országban, pl. amikor egy multi betelepül, átmenetileg csökkenhet a munkanélküliség. A multik megjelenésének ez az egyetlen poz. hatása, hiszen kizsákmányoló humánpolitikát folytatnak, kedvezményeket kapnak, és ha a kedvezmények (pl. adó-mentesség) megszűnnek, egyszerűen továbbállnak, utánam a vízözön jelszóval. Ahogy már az előzőekben is írtam: a multik fő célja nem a szociális helyzeten és a munkanélküliségen történő javítás, hanem a PÉNZ és a PROFIT!
|
|
|
[2006-06-26 16:01] CandleJack
A globalizációnak semmi köze a világ többi kultúrájának megismeréséhez. A pénzhez van köze, a profithoz, a nyereségességhez, a kisebbek eltaposásához... ilyesmikhez. Meg akkor állítható, ha az emberek rájönnek, hogy a pénz önmagában semmit sem ér... de mire rájönnek, már késő lesz megmenteni a Homo Sapiens Sapiens-t.
|
|
|
[2006-06-14 16:08] FŐISKOLÁS
CSAK AKKOR BAJ, HA A SAJÁT KULTÚRÁJUKKAL SZEMBEN MÁS KULTÚRÁT - PL. AZ AMERKAIT - RÉSZESÍTIK ELŐNYBEN. ELŐBB MINDENKI A SAJÁTJÁT ISMERJE MEG!
|
|
|
|
Baj ha meg ismerik az emberek a világ többi kulturáját? Tudsz jobbat a békért és szabadságért?
|
|
|
[2006-05-30 18:15] főiskolás
Persze, hogy nem attól jó, de szerinted a multi cégeknek mi erről a véleménye? Jelszavuk: PROFIT, PROFIT, PROFIT! FŐISKOLÁS
|
|
|
[2006-05-24 14:10] nekem jó oszt kész?
Szerinted attól jo vagy rossz valami, hogy hasznot hoz-e?
|
|
|
[2005-12-12 18:14] FŐISKOLÁS
A globalizáció összetett jelenség, az, hogy jó-e, igazából nem megállapítható. A nyerteseinek természetesen jó, a veszteseinek rossz. Csak azt kell eldönteni, hogy Mo. hová tartozik. Az ellene való tüntetéseknek nincs értelme, hiszen úgy sem változik semmi.
|
|
|
[2005-06-28 08:16] BARMOK a globalisták
Már a világbank (a globalizáció motorja és központja) is elismerte hogy a Föld országainak többségében sajnálatosan a pozitívnak vélt folyamat (ti. globalizáció) rosszabbított a gazdasági helyzetén.... Globalizáció egy magát kiválasztott népnek tekintő kis közösség nagy érdeke, és álma
|
|
|
|
Polgár: meglehetősen egysíkúan látod a kérdést. A leírásod nem ad megoldást, mert zömmel túlzó, érzelmekre ható negatív fantomképekkel fested le a jelenséget. Elsiklasz a valós részletek felett, és nem vizsgálod a "pro és kontra" szempontokat.
|
|
|
|
A globalizáció egy negatív jelenség. A kapitalizmus nem a történelem vége! Megállapítások elhangzanak persze pro és kontra. Kedves bandido, a te szoveged viszont nem nevezheto ervelesnek, mivel nem épul semmi másra csak önkényes kijelentésekre és szubjektív tapasztalatokra. Homályos az is, hogy milyen is egy intelligens ember. Mondjuk egy totál elbutult amerikai divatmajmoló fogyasztói véglény, vagy egy egyetemet végzett, képzett és gondolkodó európai, aki nem akarja elveszíteni kulturális identitását és a közelebbrol ot meghatározó és általa elválalt értékeket. A sokszínuség valódi lehetoségét lehetetleníti el a globalizáció, azáltal, hogy a haszon - igencsak modern - maximalizálása által és hatalmas fogyasztói megalopoliszok létrehozásával beindítja a totális egyformásítás, agymosás, nivellálás paradicsomát. Közben ravaszul meghagyja a naiv hitet, hogy pusztán a választási skálák bovültek ki és, hogy mindenki szabadon választ. Persze a szabadság puszta látszatáról van szó, mert ahol a reklám-manipuláció globális méretu divatokat hoz létre, ott mindenki a saját választása hitében választja azt, amit parancsolnak neki. Továbbá nem áll oly távol a kommunizmustól a kifejlett kapitalizmus, hiszen a nivellálás mindkettore jellemzo, azzal a különbséggel, hogy míg a kommunizmus ezt a fajta elnyomást nyíltan teszi, addig a kapitalizmus a hátsó ajtón engedi be, szinte észrevétlenül az elnyomást. A legaljasabb módon, kérem: közben végig azt hiszed, hogy milyen pazarul szabad és "modern" vagy. Nem, ezen csak nevetni lehet. Akik gyujtogatnak, azok tömegemberek, pont úgy mint rokonlelkeik, a kozmopolita globalizációfanok. Ezek mind gondolkodás nélkül valamilzen rosszul ertett szabadsag nevében cselekszenek mind. Sajnos ez igy van. De en csak azokat tartom a globalizmus ellensegeinek, akik nem gyujtogatással, hanem ep, kritikai gondolkodassal, megoldási alternativakat keresnek es azokat -itt egyetértek looserrel -akik nem hagyják magukat birkává zülleni.
|
|
|
[2004-02-05 15:11] bandido
a globalizacio egy POZITIV jelenseg, a nemzetkozi kereskedelem, kapitalizmus, szabadsag, es anyagi jolet modern SAROKKOVE. Soha nem hallottam intelligens megfontolt ervelest a globalizacio ellen ezektol a szaros proli golbalizacioellenes termeszetgyogyasz tofuzabalo stb. kretentol. Csak tuntetnek, zaszlokat egetnek, kirakatot zuznak, nem dolgoznak, adot nem fizetnek, a torvenyre szarnak, kellene valami konstruktivabb idotoltest kitalalni ezeknek a hulyeknek pl. a sitkon a vecek takaritasa eletfogytig. ezek a kommunizmusra vagynak. Hulyek...
|
|
|
[2004-01-05 15:47] Looser
Egyetértek. A globalizáció- ellenes feltűnősködés (és ehhez kapcsolódóan esetleges szélsőjobboldali nézetek hangozatatása) is csak egy DIVAT. Viszont fontos, hogy ne hagyjátok magatokat befolyásolni a média és a minnél mértéktelenebb fogyasztásra ingerlő korporációk agymosásától. Ne engedjétek, hogy mások alkossák meg a világnézeteteket, legyen SAJÁT véleményetek. Ha ezt megtesszük és nem csak a "birkanyáj" után megyünk, lehet hogy nem váltjuk meg a világot, de megőrizzük az egyéniségünket.
|
|
|
|
T. radikális gondolkodásu fiatalok! Ha tenni akarsz a globalizáció ellen, akkor nem biztos, hogy a legcélravezetőbb dolog a kirakat bezúzás, meg a tüntetés, hőbörgés rózsaszínű bakancsban. Ember: először a saját fejedben tégy rendet. Ilyen egyszerű tennivalókat miért hagy ki mostanában egyre több ember?
|
|
|
1
|
|